ZWROT TOWARU
Klient może dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie do 14 dni i wysłać oświadczenie razem ze zwracanym produktem.
Oświadczenie należy sformułować samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia - WZÓR
Klient powinien wysłać towar razem z oświadczeniem na adres: ul. Grottgera 30, 32-020 Wieliczka
Towar, który ulega zwrotowi nie może być uszkodzony ani używany (nie może mieć śladów noszenia oraz musi posiadać oryginalnie dołączoną metkę) - w tym przypadku sprzedawca odmówi przyjęcia zwrotu towaru.
Sprzedawca wyśle zwrot kosztów towaru, z wyjątkiem kosztów przesyłki
Klient ponosi bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
Produkty z wyprzedaży nie podlegają zwrotom
REKLAMACJA TOWARU
Jeżeli klient po otrzymaniu towaru znajdzie w nim wady, może skorzystać z wymiany produktu na taki sam bez wad (jeśli dany towar jest jeszcze dostępny), obniżenie ceny lub zwrot. Reklamacje można zgłaszać nie później niż 2 dni robocze od otrzymania towaru.
Wszelkie reklamacje należy kierować na adres: nuliobutik@gmail.com
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Reklamowany towar należy dostarczyć na adres , który jest podany na stronie (kontakt z nami) najtańszą formą przesyłki nie później niż 7 dni od daty zgłoszenia wady produktu.
Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie do 14 dni.
WYMIANA PRODUKTU
W sklepie Nulio Butik nie ma możliwości wymiany produktu.
Jeśli chcą Państwo wymienić towar na inny rozmiar lub kolor należy zwrócić zamówienie według procedury "ZWROT TOWARU" a następnie złożyć nowe zamówienie na docelowy produkt i opłacić je.